Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui client/utilizator persoana juridica dupa inregistrarea ca membru.
Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Railing Design isi deruleaza operatiunile pe site.
Notificarea primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail). In termen de doua zile lucratoare clientul va fi contactat telefonic de unul dintre operatori pentru validarea comenzii, in caz contrar, clientul este obligat sa contacteze furnizorul pentru a confirma comanda. Comenzile ce nu au fost validate telefonic de catre operatorii nostri nu vor fi livrate.
Odata cu confirmarea comenzii se va conveni si asupra modalitatii de livrare, plata facandu-se prin ordin de plata in avans sau ramburs la primirea produselor.
Pentru produsele din catalog care nu au un pret de vanzare afisat puteti solicita oricand o cerere de oferta numai dupa ce va inregistrati ca membru pe site. Dupa ce contul de membru este validat veti primi un raspuns la cererea de oferta in maxim 48 de ore lucratoare de la data confirmarii cererii.
In raspunsul la cererea de oferta veti primi pretul pentru produsele solicitate, dar si disponibilitatea acestora, urmand ca apoi sa puteti concretiza aceasta cerere intr-o comanda.
Suport clienti
info@glassmag.ro